FAQ's

3. Kan ik mijn bestelling terug sturen?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Stuur een mail naar Service@DierTotaalSpecialist.nl met ordernummer en naam, en dan kunnen wij uw retour gereed maken. Check ook de spambox! Voor meer informatie zie: Retourneren
Retour adres: Afdeling Retouren, Hongkongstraat 71, 30l47BR Rotterdam

U kan ons bereiken via de mail: Service@DierTotaalSpecialist. Daarnaast hebben wij ook een Chat functie en kan u alle vragen instellen. 

    U kan ons contacteren via de mail, Service@DierTotaalSpecialist.nl of via onze chat. Wij kunnen dan voor u uitzoeken waar het mis is gegaan.

    Als het niet lukt om bij ons een bestelling te plaatsen kan u kijken of alle velden juist zijn ingevuld. U kan hier bij denken aan uw voornaam, adres, etc. Mocht het dan nog steeds niet lukken kan u contact met ons op nemen via de Chat of via de mail, Service@DierTotaalSpecialist.nl.

    In de webshop zijn alleen producten zichtbaar die op voorraad zijn. Als u ook de producten wil zien die niet op voorraad zijn kan u bij de filter kiezen voor: Niet op voorraad. 
    De verzendkosten zijn €7,35. Wij bezorgen alleen in Nederland. 
    Standaard 0kg–21.5kg € 7,35 EUR
    Standaard 21.5kg–30kg € 10,70 EUR
    Standaard 30kg–40kg € 22,75 EUR
    Standaard 40kg–50kg € 24,75 EUR
    Standaard 50kg–60kg € 26,75 EUR
    Standaard 60kg–70kg € 28,25 EUR
    Standaard 70kg–80kg € 30,00 EUR
    Het spijt ons als u een klacht heeft. Natuurlijk willen wij graag weten waarin wij kunnen verbeteren. Heeft u een klacht of feedback mail het naar ons Service@DierTotaalSpecialist.nl.
    Als uw bestelling niet compleet is kan het zijn dat de artikelen los van elkaar verzonden worden. Dit kan komen doordat er 1 artikel niet meer op voorraad was. Wilt u de status van de bestelling weten, of 1 artikel lijkt toch te ontbreken. Kan u naar ons mailen, graag ontvangen wij het ordernummer een wat er ontbreekt aan de bestelling. U kan dit mailen naar Service@DierTotaalSpecialist.nl.